SAS Scandinavian Airlines в двох словах

Скандинавські авіалінії, більш відомі як SAS, є національним перевізником одразу трьох країн. Це спільний проект Данії, Швеції та Норвегії з базами в Копенгагені, Стокгольмі, Осло та менших містах Скандинавії.
SAS перейде від Star Alliance до конкурента SkyTeam у 2024 році.
Забронюйте готель у Скандинавії
SAS експлуатує флот з близько 120 синьо-білих літаків Airbus A320 (всіх серій), Airbus A330 та Airbus A350. На менш завантажених маршрутах SAS також використовує літаки Embraer E190, Bombardier CRJ-900 та ATR 72.
Більше порад щодо польотів з SAS Scandinavian Airlines
Незалежно від того, чи летите ви з SAS Scandinavian Airlines вперше, чи повторно, ознайомтеся з нашими корисними порадами та рекомендаціями:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
4 коментарі
Тож я купив квитки з Праги до Кіруни наступного року на вихідні для полювання на полярне сяйво. Радість тривала недовго, SAS не тільки вчасно поміняла квитки, але й, що найголовніше, скоротила наше перебування з 3 до 1 ночі.
Абсолютно незрозуміло для мене, коли вони все ще пропонували квитки (в інший час, ніж у мене) на початкові дати.
Я вирішила скасувати квитки згідно з пропозицією в електронному листі, але на сайті взагалі не відображалося бронювання, де можна було б скасувати або інші дії (тільки моя поїздка, де можна було б додати послуги).
Мені довелося завантажити додаток, де можна було скасувати.
Мене спантеличує, коли календар польотів пропонує рейс х разів на день, чому він відклав наш рейс на два дні......
Коли рейс відкладається або скасовується, система автоматично перебронює його, і іноді це можуть бути абсолютно безглузді рейси. Якщо ви хотіли полетіти, все, що вам потрібно було зробити, це зателефонувати їм, і вони б змінили рейси так, як ви хотіли...
Для письменника сама думка про те, що він може зв'язатися з авіакомпанією, мабуть, незбагненна...
@Jox , автор - ідіот, який з його рівнем англійської не наважився б зателефонувати такою мовою.
Звичайно, я шукав інші способи зв'язатися зі службою підтримки, але, на жаль, ЧАТ виявився лише роботом ШІ, який давав лише загальну інформацію, і я не знайшов жодного іншого варіанту, крім телефону......
Мене дратувала нефункціональність сайту, недосвідченість зміни квитків (не знаю, чи зберігається початкова ціна?), втрата короткої пересадки і, таким чином, загального часу польоту - що було однією з мотивацій (включаючи ціну) для покупки цього квитка.
Зазвичай у таких людей не виникає проблем з пошуком жертви, яка володіє відповідною мовою, і яка вирішить проблему за них. 🙂 В іншому випадку, ви можете зв'язатися з живим агентом у чаті, і там також є перекладачі.
Це просто така дурість... Я скасувала авіаквитки-винагороди, на сайті було вказано 25 євро за авіаквиток, мене це влаштовувало. Врешті-решт через лінь скасувала в додатку і ніякого збору, милі назад і податки на наступний день на рахунку👍.

Привіт, чи є у когось актуальний досвід щодо того, чи визнаються переваги Flying Blue після того, як SAS приєдналася до Skyteam? У мене Silver і, відповідно, повинна бути норма багажу, яку додаток SAS мені не показує. Тож я не знаю, чи вони не визнають її, чи вони ще не об'єднали системи. 🤷

Тому головне - переконатися, що він не входить до Смарт-тарифу.

Отже, в тарифі це SAS Go Light, який є найдешевшим. Просто у Skyteam навіть найдешевший тариф повинен мати багаж. Так працює на KLM, AirFrance, корейських авіалініях... але я не знаю, чи працює це на SAS.

На папері має бути так, але на практиці, очевидно, інакше, навіть у людей з елітним плюсом... Напевно, це автомат, тому дзвоніть або пишіть.
У вас був квиток SAS GO Light, для цього квитка є виняток, коли у вас квиток SAS GO Light, то ваші переваги від бонусної програми, якою ви користуєтесь
яку ви використовуєте, не дозволить вам безкоштовно провезти додатковий багаж. У цьому випадку вам потрібно буде заплатити за багаж.
Ось що написано на офіційному сайті Skyteam:
"Одна додаткова валіза на додаток до валіз, включених в умови квитка (крім квитків Go Light).
Вага додаткової валізи відповідає вазі валізи, включеної до класу бронювання у випадку "поштучної концепції". 20 кг у випадку "вагової концепції"".
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Посилання на цей сайт:
Будемо раді вітати вас на нашому борту знову, коли у нас з'явиться така можливість!

Дякую!

Тому я надсилаю реальний досвід. SAS інтегрувалася і кілька тижнів тому навіть почала показувати в додатку, що у мене є безкоштовний багаж на Flying Blue Gold, навіть за тарифом Go Light.
У мене тариф SAS Go Light, а на сайті SAS вказано, що я маю право на дві валізи на особу - див. прикріплену роздруківку. Пелікан, через якого я купив квитки, знову каже мені, що я маю право лише на одну сумку. Тож тепер я трохи заплутався, чому вірити:) Гадаю, що інформація на сайті SAS є ключовою.
Часто такі неточності трапляються через те, що авіакомпанія не відносить особисту річ до багажу. Можливо, саме тому Пелікан заявляє лише 1 стандартну ручну поклажу.
Дякую :)