Wizz Air Контакти

Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися. Офіційно ви можете скористатися лише телефонним номером 900 140 940 за ціною 0,6 євро за хвилину. Дзвінки приймаються лише англійською мовою.
Зв'язок через соціальні мережі неможливий.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
10 коментарі
вітаю. Як написати листа компанії wizz?
Спочатку потрібно заповнити форму на їхньому сайті.
Не можу знайти де заповнити форму на їхньому
Вітаю. Сьогодні летіла з Ніцци в Краків. Поряд сиділа дівчина на місці 17с, вона переплутала свій з моїм рюкзаком ( майже однакові були) і забрала. Як мені її розшукати чи знайти її імейл за яким вона купувала квитки?
Вітаю. Не знаю чи знайду я тут відповідь чи ні . Сьогодні замовив два квитка дорослий та дитячій . Заходжу до мобільного додатку wizz , натискаю знайти бронь. Потім пишу код та фамілію і з'является помилка "Ви можете керувати бронюваннями з більше ніж 10 пасажирами тільки на нашому веб-сайті wizzair.com" . Це як зрозуміти якщо я замовив два квитки ? До чого тут більше 10 пасажирів
І про що повідомляє веб-сторінка?
Через сайт я зробив інтернет бронювання. Але для кожного білета вийшло окремо хоча раніше я робив замовлення квитків одразу і не було такої складності . Питання тільки в тому чого не працюе мобільний додаток wizz і пише що на мій код бронювання більше 10 пасажирів хоча тільки двоє
Щось у Wizzair досі не виходить. Це такий місцевий фольклор.
Незважаючи на те, що, згідно з цим путівником, "Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися". і "Зв'язок через соціальні мережі неможливий", сьогодні, як і кілька разів раніше, мені вдалося зв'язатися з цією авіакомпанією, навіть через соціальну мережу. Я виявив, що опції прийняття, зміни та повернення коштів на сайті зникли для двох зірваних рейсів (один через іншу, незначну, зміну, а інший просто тому, що - гадаю, це скоро станеться), тому я зайшов на їхній сайт, щоб спробувати через чат, як я робив минулого разу (і навпаки через Messenger). Очевидно, їхній чат-бот зазнав якихось змін на гірше, тому він більше не пропонував з'єднання з агентом, я пробував це x разів. Тож я вирушив безславно спробувати щастя на ФБ, де була якась вказівка на те, що можна буде зв'язатися з агентом через це дурнувате меню чат-бота, але я застряг на етапі після того, як повідомив адресу електронної пошти. Однак через деякий час я спробував ще раз, і, як не дивно, після введення моєї електронної пошти у веб-формі, в месенджері з'явилося нове повідомлення від реального живого агента, який, що ще більш неймовірно, дійсно дуже швидко скоригував моє бронювання відповідно до моїх побажань (як дійсно експрес).
Ну, щоб не піддаватися критиці цього суворого неактуального путівника, додам інформацію про те, що, очевидно, є лише один номер кол-центру Wizz: +420225850035 за ціною місцевого дзвінка і з додатковими 15 євро за питання, які також можна вирішити окремо в Інтернеті. "Дзвінки обробляються лише англійською мовою". також більше не відповідає дійсності. Англомовні агенти доступні 24/7, але російською, українською, польською, італійською, німецькою, болгарською, румунською та угорською мовами також можна розмовляти з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.
Я 45 хвилин намагалась скасувати рейс і не змогла.Як можна зв'язатися з оператором.Дуже погана програма обслуговування. Я наполягаю на скасуванні рейсу.
Знайдіть контактну форму на сайті www.wizzair.com. Або знайдіть номер телефону колл-центру. Крім того, ви також можете скористатися веб-чатом, щоб зв'язатися з агентом.
Якщо ви "наполягатимете на скасуванні" на дискусійному сайті, це не принесе вам ніякої користі. 😉
СКАжіть будь ласка хочу додати дитину у бронювання, чи є варіанти окрім додзвонитися по телефону - це ще не вдалося
Чат-бот - живий агент?
Привіт, хто-небудь знає, коли ви анотуєте власні рейси, чи повертаються гроші?
Залежно від того, за яким тарифом вони були придбані.
Я лечу з Салонік до Ларнаки і вони просять за ручну поклажу додаткові 63 євро, що я можу сказати, крім того, що вони бомжі і допоможіть мені, якщо ви знаєте, чи можна щось зробити?
Чи отримав хтось гроші від wizz назад?
Вам потрібно описати конкретну ситуацію.
Добрий день. Дайте пораду будь ласка така ситуація що wizz скасував рейс і попросив на вихід із літака перед вильотом всіх пасажирів необяснили нічого і перенесли рейс на наступний день, який теж не відбувся. Як можна повернути своі кошти тому що ця компанія не надала ні готель ні харчування нічого, прийшлось купити інший білет взяти таксі і поїхати до знайомих переночувати. Компанія дала відповідь, що вони ще не знають чи повернуть мені кошти за білет скасований ними 2 рейси. Тобто я потратила кошти які не можу повернути. Що мені робити. Дякую.
Посилання на форму є кількома постами нижче. Є різні категорії - як для відшкодування за скасований рейс або компенсації згідно з ЄС 261/2004, так і для відшкодування супутніх витрат.