Wizz Air Контакти

Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися. Офіційно ви можете скористатися лише телефонним номером 900 140 940 за ціною 0,6 євро за хвилину. Дзвінки приймаються лише англійською мовою.
Зв'язок через соціальні мережі неможливий.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
10 коментарі
Я 45 хвилин намагалась скасувати рейс і не змогла.Як можна зв'язатися з оператором.Дуже погана програма обслуговування. Я наполягаю на скасуванні рейсу.
Знайдіть контактну форму на сайті www.wizzair.com. Або знайдіть номер телефону колл-центру. Крім того, ви також можете скористатися веб-чатом, щоб зв'язатися з агентом.
Якщо ви "наполягатимете на скасуванні" на дискусійному сайті, це не принесе вам ніякої користі. 😉
СКАжіть будь ласка хочу додати дитину у бронювання, чи є варіанти окрім додзвонитися по телефону - це ще не вдалося
Чат-бот - живий агент?
Привіт, хто-небудь знає, коли ви анотуєте власні рейси, чи повертаються гроші?
Залежно від того, за яким тарифом вони були придбані.
Я лечу з Салонік до Ларнаки і вони просять за ручну поклажу додаткові 63 євро, що я можу сказати, крім того, що вони бомжі і допоможіть мені, якщо ви знаєте, чи можна щось зробити?
Чи отримав хтось гроші від wizz назад?
Вам потрібно описати конкретну ситуацію.
Невже неможливо оновити текст? 1. є дві телефонні лінії, 2. немає посилання на контактну форму, 3. іноді з Wizz можна зв'язатися через Messenger.
Думаю, я відповім за себе.
Наближається вимирання
З Wizz також можна зв'язатися через чат на їхньому сайті, але деякі оператори просто лінуються і розривають з'єднання після прочитання запиту. Потрібно набратися терпіння. І я дійсно не розумію, чому не можна оновити текст путівника...
Не хочу приносити погані новини, але якщо працівники аеропорту страйкують, ви не маєте права на компенсацію від Wizz. Якщо Wizz не підтвердив скасування рейсу, вам краще зателефонувати в аеропорт, куди ви маєте летіти. Я розумію, що ви розлючені, але це Wizz.
Схоже, що деякі рейси з Греції більше не доступні у Wizz на цю дату. Дзвонити в аеропорт, мабуть, буде не зовсім корисно - поки Wizz не скасує їх, ці рейси все одно не можна буде змінити.
Роздратування часто затьмарює здоровий глузд - інакше я не розумію, навіщо комусь лаяти Wizz на чужому сайті, а потім вимагати компенсації, на яку він не має права.
І ось веселощі закінчилися - істерична гречанка пішла ображена.
І далі стало ще цікавіше :-)
Я не розумію, навіщо ця сука взагалі прийшла сюди скиглити, якщо вона прекрасно знала, що буде і навіщо. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Те саме, я маю летіти рейсом о 09:45 28 лютого з Афін до Будапешта, а потім пересісти на Ryanair в Будапешті до Лондона. Я чув, що в цей день страйкують авіадиспетчери. Я не отримував жодних повідомлень від wizz air щодо скасування рейсу, чи не могли б ви повідомити, чи буде скасовано мій рейс.
Мій рейс був о 7:55, я прилетіла о 5:00 ранку. Я пройшла реєстрацію і чекала, коли відкриється вихід на посадку.
За 5 хвилин я вийшла взяти воду в пляшці, а мені сказали, що вихід на посадку закритий і не дозволили мені пройти. вони образили мене, підвищили голос і були дуже грубими.
Це був дуже поганий досвід, і я запізнився на рейс
Незважаючи на те, що, згідно з цим путівником, "Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися". і "Зв'язок через соціальні мережі неможливий", сьогодні, як і кілька разів раніше, мені вдалося зв'язатися з цією авіакомпанією, навіть через соціальну мережу. Я виявив, що опції прийняття, зміни та повернення коштів на сайті зникли для двох зірваних рейсів (один через іншу, незначну, зміну, а інший просто тому, що - гадаю, це скоро станеться), тому я зайшов на їхній сайт, щоб спробувати через чат, як я робив минулого разу (і навпаки через Messenger). Очевидно, їхній чат-бот зазнав якихось змін на гірше, тому він більше не пропонував з'єднання з агентом, я пробував це x разів. Тож я вирушив безславно спробувати щастя на ФБ, де була якась вказівка на те, що можна буде зв'язатися з агентом через це дурнувате меню чат-бота, але я застряг на етапі після того, як повідомив адресу електронної пошти. Однак через деякий час я спробував ще раз, і, як не дивно, після введення моєї електронної пошти у веб-формі, в месенджері з'явилося нове повідомлення від реального живого агента, який, що ще більш неймовірно, дійсно дуже швидко скоригував моє бронювання відповідно до моїх побажань (як дійсно експрес).
Ну, щоб не піддаватися критиці цього суворого неактуального путівника, додам інформацію про те, що, очевидно, є лише один номер кол-центру Wizz: +420225850035 за ціною місцевого дзвінка і з додатковими 15 євро за питання, які також можна вирішити окремо в Інтернеті. "Дзвінки обробляються лише англійською мовою". також більше не відповідає дійсності. Англомовні агенти доступні 24/7, але російською, українською, польською, італійською, німецькою, болгарською, румунською та угорською мовами також можна розмовляти з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.