Таллінн - як найкраще подорожувати

Таллінн - відносно невелике, компактне місто, тому до більшості визначних пам'яток можна дійти пішки або скористатися хорошою трамвайною та автобусною мережею. Для жителів Таллінна транспорт безкоштовний, але потрібно купити квиток.
10 найкращих готелів Таллінна зі знижкою
Громадський транспорт - автобуси, тролейбуси і трамваї
Міська транспортна система автобусів, трамваїв і тролейбусів об'єднана і управляється однією компанією - Tallinn TLT.
Позначення окремих ліній може бути дещо заплутаним. Один і той самий номер (наприклад, лінія 1) може мати один і той самий трамвайний, автобусний і тролейбусний маршрут, кожен з яких рухається за абсолютно різними маршрутами.
Квитки - ціни та де купити
Для пересування Таллінном ви можете обрати кілька видів проїзних квитків, але кожен з них можна придбати в різній формі.
- 1 година - 2 eur
- Квиток на 60 хвилин, протягом яких ви можете здійснювати необмежену кількість пересадок між видами транспорту.
- Ви можете використовувати власну безконтактну картку, приклавши її до будь-якого помаранчевого зчитувача в трамваї, автобусі чи тролейбусі.
- QR-квиток - можна купити онлайн на tallinn.pilet.ee або в автоматі на автобусних зупинках (наприклад, в аеропорту або на вокзалі Естонії), після чого потрібно відсканувати QR-код на зчитувачі, розташованому біля перших водійських дверей.
- 24 години - 5,50 eur
- 72 години - 9 євро
- 120 годин - 11 євро
- Одноденні та багатоденні квитки дійсні протягом зазначеної кількості годин з моменту відмітки, а не тільки в календарні дні.
- Можна придбати онлайн на сайті tallinn.pilet.ee, потрібно лише відсканувати QR-код, який щоразу надходить на вашу електронну пошту біля перших дверей після посадки.
- Його можна завантажити на пластикову картку Ühiskaart, яку можна придбати за 3 євро в мінімаркетах R-Kiosk. На цю картку можна завантажити інші квитки або гроші для оплати проїзду по всій Естонії.
- Безконтактною карткою оплатити проїзд не можна, оскільки при оплаті цим типом карток не розраховуються добові ліміти.
Оплата квитків через мобільний додаток Pilet (Google Play / App Store) можлива лише за умови, що ви завантажили в додаток транспортну картку, наприклад, Ühiskaart.
Детальну інформацію можна знайти на tallinn.pilet.ee.
Розклади руху та пошук пересадок
Основні трамвайні, автобусні та тролейбусні лінії зазвичай ходять кожні 8-10 хвилин у будні дні, і зазвичай кожні 10-15 хвилин у вихідні.
Громадський транспорт працює приблизно з 5:15 до 23:30. У вихідні дні він не починає працювати до 5:30 - 5:45.
Ви можете шукати пересадки, чітко вказуючи початкові та кінцеві зупинки в пошуковій системі: transport.tallinn.ee.
Розклади руху та карти маршрутів за номерами ліній можна знайти на офіційному сайті:
- Трамваї - transport.tallinn.ee/#tram
- Автобуси - transport.tallinn.ee/#bus
- Тролейбуси - не працюють до 2026 року
Вночі можна скористатися 6 спеціальними нічними автобусними лініями, розклад та мапи дивіться на сайті: transport.tallinn.ee/#nightbus.
Зупинки за знаками
Всі автобусні та тролейбусні зупинки працюють за сигналом.
Ви завжди повинні натискати кнопку зупинки задовго до її початку.
Таксі та мобільний додаток
У Таллінні є досить багато класичних таксі, переважно розташованих у центрі міста (вартість посадки до 5,5 євро та 1,1 євро за 1 км).
Ціни на класичні таксі завжди фіксовані і завжди базуються на лічильнику:
- 5,50 євро - вартість посадки
- 1,10 євро - ціна за 1 км
Оплату завжди можна здійснити готівкою або карткою.
Проте мобільні додатки набагато популярніші серед туристів у Таллінні, особливо Bolt, який родом з Естонії.
Uber також добре працює тут.
І Bolt, і Uber мають тут чудове покриття, і вам не доведеться чекати на машину більше 10 хвилин в будь-яку годину дня чи ночі.
Ціни часто дешевші, ніж у традиційних таксі.
Спільні велосипеди та скутери
Таллінн має досить хорошу велосипедну інфраструктуру, а оскільки більша частина міста є рівнинною, спільне користування велосипедами або скутерами є тут популярним видом транспорту.
У Таллінні діють наступні програми:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...