Зал очікування Aspire 26 в аеропорту Амстердама

Всі зали очікування в аеропорту Амстердама пронумеровані для зручності. Зал очікування Aspire номер 26 - це платний зал очікування, відкритий для всіх пасажирів в межах Шенгенської зони.
Якщо ви подорожуєте за межами Шенгенської зони, ви можете скористатися залом Aspire під номером 41.
Я вперше відвідав зал очікування Aspire Lounge 26 у 2025 році під час подорожі з KLM і провів там менше 3 годин.
Години роботи лаунжу та його розташування
Зал очікування Aspire Lounge (26) знаходиться в Терміналі 1. Однак, як правило, аеропорт Амстердама не використовує цифрові позначення терміналів. Зал очікування Aspire Lounge 26 доступний для всіх пасажирів, які вилітають з виходів A, B або C, тобто всіх рейсів до Шенгенської зони, за винятком рейсів з easyJet, які використовують зовсім іншу частину аеропорту.
Зал очікування розташований на 2-му поверсі біля паспортного контролю в напрямку нешенгенських воріт і менш ніж за 3 хвилини ходьби від служби безпеки.
Відстань пішки до різних частин аеропорту приблизно така:
- Ворота А - приблизно 20-25 хвилин
- B-гейт приблизно 15-20 хвилин
- Ворота C - приблизно 5-10 хвилин
Ви можете перевірити точне розташування залу очікування на карті аеропорту: schiphol.nl/en/airport-maps.
Години роботи : 6:00-21:00.
Вхід - хто має доступ до лаунжу
Зал очікування Aspire Lounge є платним і доступний для пасажирів усіх рейсів.
- Платний вхід - 30 eur
- Час перебування в залі обмежений 3 годинами.
- Безкоштовний вхід для власників наступних карток - Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass, Revolut з планом Ultra (отримати Revolut тут)
- Час перебування в лаунж-залі обмежено 3 годинами
- Безкоштовний вхід для пасажирів преміум-класу наступних авіакомпаній - AirBaltic, Bulgaria Air, Finnair, Iberia, KM Malta Airlines
- необмежений час перебування в лаунжі
Якщо ви бажаєте оплатити доступ в зал очікування, рекомендуємо бронювати його онлайн на офіційному сайті авіакомпанії. У разі повного заповнення залів очікування пріоритет завжди надається клієнтам авіакомпанії та власникам карток, таких як Revolut, Priroty Pass тощо.
Дізнайтеся, до яких залів очікування ви маєте доступ, якщо летите бізнес-класом, першим класом або маєте вищі статуси часто літаючих пасажирів, у нашому путівнику по аеропорту Амстердама.
Офіційний сайт лаунжу: executivelounges.com/amsterdam-schiphol-airport-aspire-lounge-26.
Розмір залу очікування та загальна атмосфера
Зал очікування Aspire номер 26 - це відносно просторий і доглянутий зал очікування з великою кількістю різноманітних крісел.
На відміну від деяких інших залів, відвідувачі мають можливість сидіти в зручних кріслах, за обідніми столами, а також є приватні робочі кабінки для однієї людини або великий загальний робочий стіл.
Є зручні місця біля вікон з видом на відкритий оглядовий майданчик, але доступ до цієї зони мають лише пасажири з громадської частини аеропорту.
Однак, у напружений час (особливо вранці між 6:00 і 8:00 та вдень між 16:00 і 18:00) зал може бути досить переповненим і може навіть припинити приймати нових відвідувачів.
Їжа та напої, що пропонуються
У порівнянні з залами очікування, призначеними для пасажирів преміум-класу або тих, хто має вищий статус часто літаючих пасажирів, пропозиція закусок значно бідніша, як це зазвичай буває в платних залах очікування для широкої публіки.
Їжа подається у вигляді єдиного шведського столу, розташованого ліворуч від входу.
В основному це різні види випічки, овочі, салати, бобові, а також плато, на якому завжди є 2 види шинки і 2 види сиру.
Їжа виглядає свіжою і регулярно поповнюється.
Вибір гарячих страв дуже обмежений, зазвичай є лише один вид супу і невелика, але абсолютно казкова випічка.
Зазвичай є лише два варіанти пікантної випічки з начинкою з сиру або м'яса, але, чесно кажучи, я давно не їв такої смакоти!
Вибір безалкогольних напоїв досить слабкий. Ви можете використовувати класичний постмікс з газованою водою типу Fanta, Sprite або Coca Cola або шкідливі дуже солодкі соки з низьким вмістом фруктового соку.
Напої в пляшках чи банках не пропонуються.
Алкогольні напої в основному зосереджені на кількох винах, пиві Heineken у пляшках і дуже обмеженому асортименті спиртних напоїв.
Ви знайдете кілька станцій з кавою, фруктами, фруктовими соками (дуже солодкими і хімічними на смак) і обмеженим вибором пива і вина.
Дозвілля у лаунжі
У залі очікування Aspire Lounge 26 практично немає інших послуг, окрім їжі та напоїв.
Душові
Душові кабіни тут недоступні.
Wi-Fi
Доступ до Інтернету надається за допомогою безкоштовного wi-fi.
Швидкість інтернету дуже хороша і підходить для відтворення та завантаження відео.
Розетки для зарядки
Розетки для зарядки електроніки доступні для більшості стільців і всіх робочих поверхонь.
Всі штепсельні розетки тільки "європейського" типу F.
Робочі столи з комп'ютером і принтером
В Aspire Lounge 26 досить багато зручних місць для роботи з ноутбуком, але немає принтера.
Дитячі куточки
В Aspire Lounge 26 немає ігрових зон чи іграшок для дітей.
Висновок і мій відгук
Я б класифікував зал очікування Aspire Lounge 26 в шенгенській зоні аеропорту Амстердама як зал очікування з оплатою нижче середнього.
Безумовно, є набагато гірші зали очікування в аеропортах подібного розміру по всьому світу (як правило, в США), але є і незрівнянно кращі (особливо в Азії).
Абсолютним найбільшим недоліком є відсутність душових кабін і, власне, будь-яких інших додаткових послуг.
Пропозиція їжі та напоїв також дуже бідна, з іншого боку, пропоновані закуски якісні та смачні.
Як найбільший позитив я б відзначив просторість холу та різноманітність сидячих місць - від зручних крісел до робочих поверхонь.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
2 коментарі
Я летів авіакомпанією KLM, користувався лаунжем в рамках доступу Lounge Key. Простір має багато переваг, суп був огидний, салат кращий, але вибір їжі жалюгідний за 30 євро.
Деякі (з Азії) були збентежені смаком супу і поклали його як соус на свої ліванецькі, бідолахи...
Приємно було мати можливість випити пива або гарячого напою.
Я був там 3 рази за останні 6 місяців. Один візит навіть не вийшов, тому що було багатолюдно (багато затримок рейсів до і з AMS через туман).
Зал очікування досить "занедбаний", покриття порване, USB часто не працює. Але мені завжди подобалася їжа, навіть якщо вибір скромніший. Гарячий суп завжди є, потім салати тощо. Одного разу я навіть почув чеську мову від працівників кухні.
Загалом KLM Royal Lounge виглядає набагато краще, але всередині я ще не був :)