Air China | Відень - Пекін | Airbus A350 (бізнес)

Авіакомпанія Air China дуже часто з'являється в Інтернеті завдяки дуже низьким тарифам не лише на рейси до Східної Азії. Протягом березня та квітня 2025 року я здійснив з ними загалом 4 перельоти на літаках Airbus A350-900, Airbus A330-300 та Boeing 737-800. Сьогодні я спробую показати вам, як летіти бізнес-класом у цього перевізника на їхньому А350.
Основна інформація
Квитки Open-Jaw були придбані за маршрутом Відень - Пекінська столиця - Токіо Ханеда / Наха - Пекінська столиця - Відень. Квиток був придбаний безпосередньо у перевізника і, незважаючи на те, що це було не найпростіше бронювання, все пройшло добре.
Рейси з Будапешта, як правило, дешевші, але з Відня літає новіший Airbus A350 з більш сучасним салоном замість Airbus A330, який літає з Будапешта. У цій статті я зосереджуюсь лише на A350.
На сьогоднішній день Air China має 30 літаків A350-90 у своєму флоті з 504 літаків, які доступні у двох конфігураціях. Різниця, однак, полягає лише в кількості місць у бізнес-класі. Всі літаки мають 256 крісел економ-класу типу Recarro CL371 класичної компоновки 3-3-3 з кроком сидінь 79 см і шириною сидінь 45 см. Кожне крісло оснащене розважальним сенсорним екраном і порталом для зарядки.
Преміум-економ на всіх літаках Air China A350 має 24 крісла Collins Aerospace MiQ в конфігурації 2-4-2 і, зокрема, пропонує більш комфортні крісла з кроком сидіння 99 см і шириною 47 см.
У бізнес-класі ви завжди побачите 32 крісла, але з двома різними салонами. Я, звісно, спробував обидві. Перший салон пропонує крісла Recaro CL6720 у стандартній конфігурації 1-2-1, які можна розкласти в горизонтальному положенні довжиною 172 см. Тут немає ні сенсорного екрану, ні розеток для зарядки. Другий, більш сучасний салон пропонує таку ж конфігурацію, але з сидіннями Collins Aerospace Super Diamond, які мають таку ж довжину в горизонтальному положенні, але в цілому справляють набагато більш сучасне і свіже враження. Ширина цих крісел становить 53 см.
Маршрут | Тип літака | Кількість місць | Час польоту |
---|---|---|---|
Відень - Пекін | A350-900 | 13A | 8:54 |
Пекін - Токіо Ханеда | A330-300 | 14L | 3:02 |
Наха (Окінава) - Пекін | 737-8 | 3C | 3:36 |
Пекін - Відень | A350-900 | 13L | 9:56 |
Реєстрація на рейс
Авіакомпанія Air China відома своїм проблематичним процесом онлайн-реєстрації для пасажирів, які не є громадянами Китаю. Однак я не користуюся онлайн-реєстрацією без необхідності, а Air China, як повноцінний національний перевізник, пропонує безкоштовну реєстрацію в аеропорту для всіх своїх пасажирів. Реєстрація як у Відні, так і в Нага була безпроблемною і відносно швидкою. На Окінаві, однак, реєстрація в економ-класі була трохи довшою і досить повільною, але нічого незвичайного.
Зал очікування
Доступ до лаунж-залів включено у вартість квитка, і у Відні ми відвідали Austrian Lounge - зал, про який не варто навіть згадувати. Кілька стільців, елементарні закуски. Є місця для сидіння, є напої, є їжа, але все дуже низького ґатунку.
Зал заслуговує на оцінку 5/10. Він не ображає, не вражає.
У зоні бізнес-транзиту в Пекіні є один зал очікування Air China, і він лише трохи кращий порівняно з віденським аеропортом, але, враховуючи розмір аеропорту і перевізника, він абсолютно неадекватний. По-перше, він дуже доісторичний, а по-друге, що стосується харчування, то воно досить слабке. Трохи краще, ніж у Відні, але я повинен враховувати інший вимір місцевого хабу. Для мене це невелике розчарування. 4/10
Поки що зал очікування в Назе був цілком адекватним. Аеропорт тут схожий за розмірами на празький, але можна припустити, що пасажирів, які прилітають у справах, буде майже нуль, і це будуть виключно відпочиваючі. Для них зал очікування цілком придатний. Ідеально чистий, досить великий (людей дійсно мало), напої, хоч і обмежені, але цілком пристойні. Враження трохи псує автомат з безалкогольними напоями, але це, з моєї точки зору, зовсім неважливо, і насправді він, мабуть, трохи більш екологічний. На мою думку, зал очікування в Naze заслуговує на тверду оцінку 6,5/10, очевидно, беручи до уваги характер місця призначення.
Посадка
Посадка на рейс Air China обидва рази була не зовсім вдалою. Так, лічильники пріоритетних і непріоритетних пасажирів знімаються при кожній посадці, але це нікого не хвилює. Під час подорожі з Пекіна до Відня нас навіть впустили пізніше, ніж непріоритетних пасажирів. Принаймні той факт, що Air China здійснює посадку через обидві двері, був невеликою втіхою. В цілому, однак, це був дуже некерований процес. Це ж так просто зробити. 3/10.
Салон A350-900 з кріслами Super Diamond
Перший рейс виконувався відносно новим, 6-річним літаком Airbus A350-900. Перше, що мене вразило - це привітне привітання екіпажу та навігація до місця. Чудовий початок.
За маршрутом Відень-Пекін-Столиця ми летимо на Airbus A350 з реєстраційним номером B-307C, який обладнаний кріслами Super Diamond. Ці крісла також використовуються на деяких рейсах Qatar Airways, British Airways, Aer Lingus, Hainan Airlines та China Airlines. Тому вони досить поширені. Компонування 1-2-1 дуже зручне. Хоча кожне крісло має доступ до проходу, недоліком є те, що крісла обертаються так, що вікно знаходиться досить далеко від вашої голови.
Що стосується чистоти, то мені немає на що скаржитися. Я протерла все білою ганчіркою, і на ній нічого не залишилося.
6-річний літак дійсно досить новий, але для салону він, як правило, вже в другій половині свого життя, і там вже були деякі ознаки зносу. Однак це був нормальний знос від використання, і нічого не пропало.
IFE
Єдина незначна проблема була з сенсорним екраном розважальної системи. Асортимент фільмів і телепередач був достатнім, але переважна більшість з них - китайського виробництва, які, здається, не надто приваблюють західних мандрівників. Фільми та серіали західного виробництва є, але в значно меншій кількості. Тож пропозиція не вражає, але в екстрених випадках її вистачить.
Проблема полягала радше в якості екрану, чутливість якого була недостатньою. Він часто був нестабільним, а особливо визначення дотиків було вкрай ненадійним.
Музика тут була виключно китайською. З кількома альбомами класичної музики та одним альбомом західного виконавця.
Всього було близько 6 відеоігор, 5 з яких були суто дитячими і одна карткова гра.
Загалом, на розважальну систему тут не можна покладатися, і якщо вам потрібна розвага, і ви не хочете спати під час польотів, я рекомендую мати з собою книгу або власний пристрій з музикою, фільмами або іграми.
Зручностей в літаку
На сьогоднішньому рейсі під час посадки на нас чекали невеликі зручності. Це подушка з бавовняним чохлом, косметичний набір, кілька журналів і брошур, пляшка води, тапочки для посадки і, нарешті, не ковдра, а справжня ковдра, що не менш важливо. Звісно, є також навушники, які не засліплюють, але й не ображають. Піжаму в бізнес-класі Air China сьогодні не пропонує.
Набір Amenity Kit від французького бренду L'Occitane en Provence. На жаль, упаковка зроблена з пластику. В упаковці містяться основні засоби гігієни зубів - зубна щітка та зубна паста. Зволожуючий крем, лосьйон для тіла, гребінець, маска для сну та беруші. У туалеті також містився тонік для обличчя та зволожуючий крем. На жаль, ополіскувач для порожнини рота не входив ні в набір, ні в туалетну кімнату.
Персонал на борту
Як я вже писав вище - екіпаж літака був дуже люб'язним, і про нас піклувалися з моменту нашої посадки. Привітання, розсаджування, швидка пропозиція вітальних напоїв, розгортання тапочок з обгортки, пропозиція картки меню, а потім її пояснення і повне розуміння меню. Бортпровідник був на рівні вище середнього, проте на сьогоднішньому рейсі з дещо слабшим знанням англійської мови. Непогано, але, мабуть, трохи слабше, ніж я очікував від бортпровідників на міжнародному рейсі великого перевізника.
Обслуговування було швидким, я ледве допив свій напій, як мені запропонували поповнення або інший напій. Харчування також було швидким. Я не маю жодних серйозних претензій до бортпровідників і оцінюю їх дуже позитивно.
Закуски
Під час цього майже 9-годинного польоту харчування пропонувалося двічі. Обід/вечеря для кота після зльоту і сніданок за 2 години до посадки, від якого ви можете відмовитися, оскільки бортпровідник по-старому запитує вас, чи хочете ви, щоб вас розбудили, якщо ви спите.
Завжди є вибір західної та китайської їжі. Оскільки це рейс Рейнської авіакомпанії, звичайно, я обираю рейнський варіант. А також тому, що хочу перевірити, чи справді китайська їжа на китайських авіалініях така огидна, як її описують відгуки в інтернеті.
На післяобідній сервіс був вибір між західною яловичиною та китайською куркою Генерала Цо. Несподіванкою стали три страви - млинці з лососем, салат із селери з вухами з батату та кукурудзяний салат з, зараз я не впевнений, чи то замоченими кедровими горіхами, чи то замоченими зернами. Я справді не зміг його ідентифікувати. До основної страви подавали рис, приготований на пару, гриби шиітаке та овочі. І в цілому, це було зовсім непогано. Салати мене не дуже вразили, але млинець з лососем і основна страва були хороші. Це, безумовно, не найкраща їжа, яку я коли-небудь їв у літаку, але мушу визнати, що я очікував набагато гіршого, а в дійсності мені цілком сподобалося. На десерт запропонували класику, а саме фруктові шматочки, а також традиційний австрійський штрудель зі збитими вершками з корицею. Штрудель був непоганий, але це не той десерт, який варто подавати в літаку.
Що стосується сніданку, то тут також був вибір між західним і китайським варіантом. Західний сніданок виглядав вкрай нудно і складався з одноманітного омлету, кукурудзяних пластівців і тістечок з джемом. Китайський сніданок подавали з супом-локшиною і... салатом "Цезар"? Окрім того, що цезарю не місце на сніданку, він був огидним. Дуже гіркий (подавали ціле листя), а сухарики були явно не хрусткі, а жорсткі. Але, можливо, це була вечеря за австрійським часом? Гадки не маю. З іншого боку, суп з локшиною був повний локшини, морепродуктів, таких як восьминіг, морський гребінець і біла риба. Суп на сніданок? Нетипово для європейців, звично для Азії. Але смак був дуже хороший. Крім того, був вибір класичної випічки з маслом і невелика миска з фруктами. Не рахуючи салату "Цезар", вона дуже здивувала на цьому рейсі Air China. Це не гастрономічний досвід, але в межах і відмінностях культур, я бачу це як хороший компроміс.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...