Термінал першого класу у Франкфурті: найкращий зал очікування у світі?
Політ першим класом був моєю давньою мрією, і я хотів здійснити свій перший політ саме з Франкфуртського аеропорту FRA.
З одного боку, це майже мій рідний аеропорт, але що більш важливо - там знаходиться один з найвідоміших у світі залів очікування для пасажирів першого класу, розташований в абсолютно окремій будівлі від решти аеропорту.
Термінал першого класу. Термін, з яким знайомий кожен в авіаційному співтоваристві.
Я користувався цим залом перед польотом у старому Першому класі на Boeing 747-8.
Дізнайтеся про тарифи Першого класу на сайті lufthansa.com
Що таке і де знаходиться термінал першого класу?
Термінал Першого класу - це фактично зал очікування для пасажирів Першого класу авіакомпаній Lufthansa та Swiss.
Він розташований в окремій будівлі з окремим під'їздом для автомобілів.
Однак ви також можете дійти сюди пішки від класичного Терміналу 1 приблизно за 5 хвилин, а також від залізничних станцій приблизно за 10-15 хвилин.
- 🕒Відкрито щодня з 5:30-22:00
- 📍Розташування терміналу на карті
- 🌐Офіційний сайт: lufthansa.com/first-class-terminal
- 🏨 Порада щодо готелю: Frankfurt Airport Marriott Hotel **** (приблизно 450 метрів від FCT)
До терміналу першого класу можна потрапити лише з громадської зони.
Будівля в основному пристосована для під'їзду на автомобілі або таксі, але є також позначена пішохідна доріжка від головного терміналу 1.
Вам також може бути цікаво:
Приватна реєстрація та паспортний контроль
Усередині терміналу ви можете зареєструвати свій багаж на стійці реєстрації та роздрукувати посадковий талон.
Після цього ви пройдете через контроль безпеки безпосередньо в зал очікування.
На першому поверсі знаходиться приватний паспортний контроль, звідки вас відвезуть на лімузині прямо до літака.
Хто має доступ до терміналу першого класу?
Пасажири першого класу авіакомпаній Lufthansa та Swiss можуть користуватися залом очікування першого класу.
Ви можете взяти з собою одного гостя, який має квиток на той самий рейс - але гість може летіти будь-яким класом, включаючи економ або бізнес.
Крім того, FCT можуть використовувати учасники програми HON Circle, які летять будь-якою авіакомпанією Lufthansa Group.
Чи можу я відвідати FCT під час пересадки?
Так, але для цього вам потрібно вийти з транзитної зони аеропорту, вийти на вулицю і пройти від Терміналу 1 до Терміналу Першого класу.
Чи можу я відвідати FCT з пересадкою в бізнес-класі?
Так. Літаки, що прямують на коротші маршрути в Європі, не мають салону першого класу. Тому, наприклад, якщо у вас заброньовано квиток першого класу з Токіо через Франкфурт до Парижа, ви будете летіти між Франкфуртом і Парижем у салоні бізнес-класу.
Однак, оскільки весь квиток оформлений як перший клас, ви все одно зможете відвідати FCT.
Тихі місця для роботи, зручні крісла та обідні столи
Після реєстрації на стійці реєстрації та проходження контролю безпеки вас зустрічає просторий зал очікування, розділений на кілька різних секцій.
Одразу біля входу знаходиться вітрина з колекційними каченятами, яких можна попросити на стійці консьєржа. Звісно, я одразу ж цим скористався!
Ліворуч після контролю безпеки ви можете придбати сувеніри або туристичне спорядження в магазині Lufthansa Worldshop, який працює з 7:00 до 21:30.
Основна частина залу очікування зі зручними кріслами - повітряна, світла і дуже простора.
Тут завжди багато вільних місць.
Праворуч від входу і посередині залу знаходиться великий бар з дуже широким асортиментом алкогольних напоїв, вин, шампанського, коктейлів і безалкогольних напоїв.
Чого мені дійсно не вистачає в лаунжі, так це неможливості самостійно набрати або взяти безалкогольний напій, за винятком настояної води, яка доступна в барі.
Тут немає ні постміксу, ні холодильника з банками чи пляшками води або газованої води. Якщо ви хочете якийсь інший напій, окрім води, ви повинні попросити у барі або у адміністратора, який регулярно ходить по всьому залу.
Далі праворуч, між баром і вбиральнями, ви можете зайняти місце в ресторані з обслуговуванням по меню. Вам не обов'язково обирати страви з меню, але ви можете просто сісти за столики і вибрати свої страви з досить широкого меню "шведського столу", див. нижче для деталей.
З іншого боку, ліворуч від входу в лаунж ви знайдете кілька закритих кабінок, які ідеально підходять для роботи на вашому ноутбуці.
Усередині практично немає шуму, і ви також можете приносити сюди свою їжу та напої.
Шведський стіл та розкішний ресторан з обслуговуванням по меню
У терміналі першого класу ви не залишитеся голодними.
Асортимент пропонованих страв великий і якісний.
Ви завжди можете вибрати собі їжу на шведському столі, який включає в себе меню для сніданку (приблизно до 11:00) і денне меню (з 11:00 до вечора).
Зазвичай є 4 види гарячих страв на вибір і незліченна кількість інших варіантів, таких як десерти, салати, якісні сири, сухофрукти або мед.
Після обіду я також йду в ресторан, де є вибір страв з меню. Звичайно, все включено - ви нічого не платите ні за їжу, ні за напої (і це включає в себе елітний алкоголь).
Я пропускаю закуску і замовляю яловичий стейк на перше, а також класику - фірмовий коктейль Lufthansa під назвою Avionic.
Обидві страви чудові, найвищої якості, і за таку їжу в звичайному ресторані я б точно заплатив близько 80 євро.
Десерт я не можу вибрати, окрім фірмової качки в молочному шоколаді з малиновим морозивом. Тепер, коли я почала колекціонувати пластикових качок, які є різними в кожному залі очікування першого класу Lufthansa, я просто зобов'язана спробувати шоколадну качку!
Душові кабіни з ванною
Душ перед тривалим перельотом до Токіо для мене обов'язковий, тому після обіду, приблизно за годину до посадки, я йду реєструватися в листі очікування.
Всього є 6 душових, 2 з яких навіть з ванною. Я ніколи раніше не бачив такого в жодному залі очікування аеропорту.
Я одразу ж доходжу до своєї черги і потрапляю прямо в душ з ванною.
Час перебування в душі тут не обмежений.
Там є невеликий набір косметики Balmain Paris.
Спальна кімната
Чудова послуга - дві спальні в готельному стилі (офіційна назва nap rooms), якими ви можете користуватися безкоштовно.
Ці кімнати працюють за принципом "хто прийшов, той і отримав" і не можуть бути заброньовані заздалегідь.
Час, який ви можете провести в них, не обмежений.
Кімната для паління та інші послуги
У терміналі першого класу є велика кімната для паління, яка називається Cigar Lounge.
Це, до речі, єдине місце, де алкогольні та безалкогольні напої продаються по пляшках і ви можете обслуговувати себе самостійно.
В інших частинах лаунжу вам доведеться йти до бару, щоб отримати напій, або обслуговуватися в ресторані чи персоналом, який регулярно проходить через лаунж.
FCT не пропонує жодних інших послуг. Наприклад, немає дитячих ігрових зон.
Ви можете скористатися асортиментом друкованих матеріалів німецькою або англійською мовами і, звичайно, розетками для зарядки електроніки, включаючи USB-порти.
Трансфер на лімузині до літака
Під час посадки на літак персонал буде активно шукати вас. Вам не потрібно реєструватися на жодній стійці.
Вас проведуть на перший поверх, де на паспортному контролі вам повернуть паспорт, який ви здасте після прибуття в зал очікування.
На паспортному контролі вас більше не затримуватимуть, офіцер одразу ж видасть вам паспорт - він був перевірений під час вашого перебування в залі очікування.
Після цього вас відвезуть прямо до літака на розкішному лімузині.
Моя оцінка
Термінал першого класу - це, безумовно, найкращий зал очікування у світі, який я особисто відвідував. Мені не доводиться довго роздумувати над цим.
Однак у нього є деякі недоліки. Я б підсумував свої відчуття в цьому короткому списку:
- ✅ Приватна і швидка реєстрація тільки для пасажирів першого класу - немає необхідності відвідувати головний термінал взагалі
- ✅ Швидкий контроль безпеки та паспортний контроль
- ✅ Висококласне якісне харчування
- ✅ Практично необмежена пропозиція якісного алкоголю
- ✅ Просторі душові кабіни та ванни
- ✅ Безкоштовні варіанти спалень
- ✅ Не хвилюйтеся, якщо ви запізнилися на рейс - персонал лаунжу знайде вас під час посадки
- ✅ Трансфер на лімузині прямо до літака
- Ніяких безалкогольних напоїв для самообслуговування
- Ніякого виду на злітно-посадкову смугу
- Термінал першого класу в основному розрахований на під'їзд на автомобілі - йти пішки від головного терміналу не дуже зручно
Дізнайтеся ціни на квитки Першого класу на сайті lufthansa.com
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
6 коментарі
Поєднання шведського столу та a-la-carte мені здається чудовим, кожен може вибрати те, що йому підходить. Чи можна зачиняти спальню зсередини? (Для відчуття безпеки, хоча зрозуміло, що ніякої небезпеки тут немає, але все ж таки). Я припускаю, що після кожної людини я повинна була б повністю прибирати її і міняти простирадла, незалежно від того, скільки часу людина провела там? Є якийсь досвід з цим? Чи будить це людину до наступного рейсу? :-) У мене, наприклад, склалося враження, що в залі очікування LH/Swis/TK в IAD нас трохи насторожили, коли сказали, що ми можемо сісти на літак прямо з залу очікування, а ми все одно хвалилися цим - і, чорт забирай, ми ледь не пропустили літак, а він дійсно був прямо біля виходу на посадку (звісно, це був "лише" бізнес). Звісно, ми самі винні, ми, мабуть, погано почули оголошення і потрапили на посадку в останню чергу.
Звичайно, спальні зазвичай зачинені :) Прибирають так само, як і в душі.
І так, персонал будить гостей задовго до посадки.
Термінал Першого класу недоступний для пасажирів, які подорожують за програмою для часто літаючих пасажирів вищих рівнів, за винятком тих, хто має квиток Першого класу.
Якщо нічого не змінилося, HON мають доступ до терміналу FCT незалежно від класу квитка, якщо вони летять у той самий день, що й група LH.
Добре, дякую за попередження.
Самообслуговування мені здається досить дивним, тут очікуєш барменів та офіціантів.
Але для них сигарний зал - ризиковане місце роботи, і профспілка їх туди не пускає, тому тут все навпаки.
гарний і акуратний огляд, скільки миль ви використали і наскільки легко (доступні бонусні перельоти) було планувати? Дуже дякую!
Там сказано, що це було за готівку. Класичним першим способом досить складно знайти нагородні рейси. Або я реєструюсь заздалегідь і лише по одному місцю на сегмент, або з'являються вільні місця десь за 1-2 дні до вильоту. Я взагалі не можу потрапити на рейси Allegris або Sense. Я знайшов квиток в один бік до Токіо за 110 тис. миль і близько 7200 тис. доплати.
Чорт, я з нетерпінням чекаю. У мене теж рейс до Токіо на Першому :-D P.S.: у них все ще є Порше і класичні лімузини, чи тільки мікроавтобуси?
Якщо людей більше, то мікроавтобус, в іншому випадку - Porsche або BMW 7. Якщо у вас пересадка в FRA, то пересадка здійснюється тільки у випадку автобусних воріт, те ж саме стосується і вильоту з залів першого класу A і B в FRA.
Лімузин завжди є тільки на вильоті у випадку FCT, але ви можете потрапити до нього тільки при пересадці, якщо виходите і входите в FCT через головну стійку реєстрації, так само, як і при вильоті з FRA, немає доступу безпосередньо з повітряної сторони.
Я розраховую вийти на вулицю. У мене є три з половиною години. Я знаю, що вони розірвали стосунки з Porsche і мають контракт з SIXT, тож мені було цікаво, як справи зараз. Вони сказали, що ви можете запитати на стійці реєстрації, і вони час від часу намагатимуться.
Я вважаю різницю між BMW 7 і мікроавтобусом VW трохи дивною - не те, щоб це мало значення, але це просто різниця в обслуговуванні, яке я отримую в той момент (суто для відчуття розкоші) :-) Проблема, напевно, не в кількості машин, а в кількості водіїв, які були б потрібні в той момент, оскільки вони, напевно, мають там одного, і якщо випадково 8 людей поїдуть до літака першими, їм знадобиться щонайменше 3 водії BMW 7 (люди, як правило, дорожчі за обладнання/транспортні засоби, і це також вірно в цьому випадку, плюс автокомпанії можуть надати машини для цієї послуги на зовсім інших умовах, ніж звичайні).
Для мене, безумовно, краще їхати у фургоні VW з більшою кількістю людей (незнайомих пасажирів), ніж у BMW 7 :)