Condor бізнес-класу A320 (FRA-PRG) - найгірший преміум-клас

Наскільки великою може бути різниця між бізнес-класом на далекомагістральному рейсі та європейським коротким перельотом?
Це можна проілюструвати на прикладі німецької авіакомпанії Condor.
Я описую, наскільки чудовим був переліт на літаку Airbus A330-900 або в моєму огляді бізнес-класу з додатком Prime Seat.
Купівля бізнес-класу
Переліт на Airbus A320 між Франкфуртом FRA і Прагою PRG був частиною далекомагістральної подорожі з Йоганнесбурга до Праги.
Повний квиток в один бік коштував 1 000 євро (+ 199 євро за місце Prime Seat).
Якби я хотів купити квиток в один бік лише між Франкфуртом і Прагою, то зазвичай ціна бізнес-класу становить близько 340 євро.
Перевірте ціни на бізнес-клас на сайті condor.com
- Маршрут: Frankfurt FRA - Прага PRG
- Час польоту: 50 хвилин
- Місце: 4F
- Літак: Airbus A320, D-AICT (сині смуги)
Стикувальний зал
Пасажири бізнес-класу з Condor можуть безкоштовно користуватися будь-яким залом Lufthansa у Франкфурті.
Я скористався стандартним залом очікування Lufthansa Business Lounge біля виходу на посадку "A".
Зали очікування Lufthansa в Шенгенській зоні знаходяться на рівні нижче середнього з точки зору харчування та простору. Крім того, вони, як правило, надзвичайно переповнені в години пік (особливо вранці і рано ввечері).
- Порада: у вас нічна пересадка у Франкфурті? Зупиніться в готелі Sheraton Frankfurt Airport Hotel **** прямо навпроти терміналу.
Посадка - без пріоритетної посадки
У той час як посадка на попередній рейс з Йоганнесбурга була повністю роздільною для пасажирів економ і бізнес-класу, у Франкфурті не було пріоритетної посадки.
Посадка розпочалася без попередніх оголошень у порядку черги.
Я не очікував такого в Німеччині, але неважливо. У світі буває і гірше.
Салон і крісла - бізнес-клас лоукостера
Я змирився з тим, що на рейсах в Європі пасажири не побачать справжніх крісел бізнес-класу.
Але в той час як у більшості інших авіакомпаній є принаймні шторка, щоб візуально відокремити бізнес-клас від економ-класу, в літаках Condor це не так.
Між 4-м і 5-м рядами, які розділяють два класи, немає шторки або іншого візуального розділення салону.
Сидіння бізнес-класу точно такі ж, як і в економ-класі. Навіть відстань між ними не більша, ніж в економ-класі.
Сидіння бізнес-класу ніяк не регулюються - спинку не можна відкинути ні на дюйм!
Єдина відмінність - заблоковане середнє сидіння, яке завжди залишається вільним. Але якщо в інших авіакомпаніях це місце фізично заблоковане, наприклад, столом, то в Conodor це лише подушка.
Ось це справжній лоукост-бізнес!
Прохолодні напої в польоті
Єдина перевага перед польотом в економ-класі - це їжа.
У бізнес-класі ви отримуєте її безкоштовно, навіть на таких коротких рейсах, як Франкфурт-Прага.
Це обідній рейс, і спочатку я отримую бутерброд з ростбіфом (іншого вибору немає) і безалкогольний напій (я обираю тільки воду).
Після "основної їжі" ми ще отримуємо два шоколадних трюфеля, абсолютно казкових, треба сказати!
Інші послуги на борту
І на цьому все.
На європейських рейсах для пасажирів бізнес-класу не передбачено жодних інших послуг, окрім прохолодних напоїв.
Wi-fi тарифікується так само, як і в економ-класі.
Єдина невелика відмінність полягає в тому, що ви автоматично отримуєте безкоштовну освіжаючу серветку разом з їжею.
Плюс, звісно, ви маєте більший ліміт ваги - ви можете перевозити до 30 кг багажу безкоштовно.
Ви можете дізнатися, які обмеження на перевезення багажу в інших класах і які максимальні розміри ручної поклажі на нашій сторінці про багаж Condor.
Моя оцінка
За ціну, яка зазвичай у 3-5 разів вища за ціну економ-класу, реально ви отримуєте лише додатковий зареєстрований багаж, багет, напій і лаунж в аеропорту.
Я залишу кожному з вас вирішувати, чи є сенс купувати бізнес-клас на Condor тільки для європейських рейсів.
Я б точно не став купувати такий переліт.
Однак я думаю, що переважна більшість моїх попутників бізнес-класу на рейсі Франкфурт - Прага, як і я, летіли на далекі відстані, і цей рейс був лише наступною короткою пересадкою.
А купувати авіаквитки в бізнес-класі на далекі відстані вже має сенс, як ви можете бачити в моєму огляді рейсу JNB-FRA.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
У зв'язку зі зміною системи ціноутворення на преміальні рейси LH Group, мені довелося здійснити кілька перельотів класом C по Європі. Мушу сказати, що крісла - це найменша з проблем. Проблема полягає в незначних відмінностях в обслуговуванні. Десь ви отримуєте пріоритетну посадку, десь летите в "стаді". У Цюріху мене вивозили з літака окремо на мікроавтобусі, десь ти втискуєшся в автобус разом з іншими. Не кажучи вже про сервіс на борту. Окрема бізнес-секція, супер-сервіс і харчування в один рейс і протилежне в той самий рейс через тиждень. Те, що в деяких залах очікування трагічні, - це вже зовсім інша історія (мені подобається Франкфурт, особливо зал "Панорама"). Якщо ви купуєте його в останню хвилину за 12 тис. миль. Миль + 2000,- доплата за 2 сегменти, то це чудово, але я не розумію, як хтось може платити за це 1000€ і більше...
Я літаю групою LH в Європі у справах близько 7 років/50 рейсів і завжди мав пріоритетну посадку, наскільки я пам'ятаю, обслуговування на борту між LH/LX/OS практично порівнянне, за винятком того, що їжа від LH майже завжди паршива, особливо кухня "Heimat". Не знаю, як давно це існує, але зараз навіть на коротких рейсах ZRH-PRG ви можете попередньо замовити їжу на борту LX, що є приємним бонусом. Зрештою, це завжди залежить від людей, найгірший досвід в європейському С був на рейсі LX від Air Baltic, милі дівчата, але холодні, як рило, після пересадки з далекомагістрального рейсу в F Swiss це було як удар по голові😂.