Бізнес-клас A319 авіакомпанії Lufthansa (PRG-MUC)

Вільне середнє сидіння

У жовтні 2025 року ми подорожували з Праги до Нью-Йорка, щоб випробувати новий бізнес-клас Lufhansa Allegris на Airbus A350.

Ми робили пересадку в Мюнхені на далекомагістральний рейс, тому розглядали один з найкоротших рейсів у мережі Lufthansa - 266 км з Праги до Мюнхена.

Скільки послуг у бізнес-класі можна отримати за 30 хвилин чистого польоту?

Купівля авіаквитка бізнес-класу

Переліт Airbus A319 між Прагою PRG та Мюнхеном MUC був частиною моєї далекої подорожі до Нью-Йорка.

Я заплатив за квиток своїми милями за програмою Aegean Airlines Miles+Bonus, про яку я розповідаю в цьому огляді.

Якби я хотів купити квиток в один бік лише між Прагою та Мюнхеном, то зазвичай ціна бізнес-класу становить близько 330 євро.

Перевірте ціни на бізнес-клас на сайті lufthansa.com

Реєстрація в аеропорту

Реєстрація тільки в аеропорту Праги, в Мюнхені немає транзитної зони.

Ми вже в аеропорту за 3,5 години до вильоту, але оскільки у Lufthansa є кілька щоденних вильотів з Праги, реєстрація можлива протягом усього дня.

Ми не чекаємо жодної хвилини біля стійки пріоритету, і наш багаж реєструється до кінцевого пункту призначення.

Зал очікування та посадка на рейс Erste

Пасажири бізнес-класу, які подорожують з Lufthansa, можуть користуватися залом очікування Erste в Празі безкоштовно, але тільки якщо він не заповнений, що трапляється досить часто.

Зал очікування нижче середнього для великих європейських аеропортів, і я детально описую його в огляді залу очікування Erste.

Посадка стандартна по зонам і порядок посадки суворо дотримується.

Ми сідали в зону 2, одними з перших.

Салон і крісла - європейська класика

Чи варто взагалі детально описувати бізнес-клас на європейському рейсі?

Практично у всіх авіакомпаній він однаковий. Стандартні крісла, як в економ-класі, але з тією різницею, що середнє крісло завжди залишається розблокованим і незайнятим.

Lufthansa нічим не відрізняється.

На європейських рейсах пасажири бізнес-класу не отримують жодного набору зручностей чи інших додаткових послуг.

Їжа під час 30-хвилинного польоту

Хоча я нічого не очікував від сидінь і комфорту, мені було дуже цікаво дізнатися про сервіс.

Переліт з Праги до Мюнхена дуже короткий, буквально кілька хвилин у повітрі.

Після того, як екіпаж обійшовся без першої послуги - однієї маленької пляшки води - я був переконаний, що харчування буде зведене до абсолютного мінімуму, і ми отримаємо максимум коробку цукерок.

Але в підсумку я був дуже приємно здивований.

Одразу після посадки на борт літака ми отримуємо повноцінний сервіс. На жаль, вибору немає, тому всі отримують лосось зі смачним кішем і шоколадним мусом.

Крім того, необмежене споживання алкогольних і безалкогольних напоїв - обмежене, звичайно, дуже коротким часом польоту.

Перед самою посадкою нам ще дають по маленькій стильній шоколадці.

Моя оцінка

Твердий продукт, тобто крісла і салон, взагалі не варто оцінювати. В цьому відношенні в бізнес-класі занадто багато додаткового в порівнянні з економ-класом - ви отримуєте лише вільне місце поруч з собою.

Я був приємно здивований прохолодними напоями на такому короткому перельоті.

Обслуговування було дуже професійним, і екіпаж встиг обслужити всіх пасажирів бізнес-класу, включаючи повторну подачу напоїв, навіть за кілька хвилин польоту.

Звичайно, немає сенсу платити за бізнес-клас на рейсі з Праги до Мюнхена, але як стиковка на далекому рейсі, для мене це продукт, який не вразить, але й не образить.

На яких ще рейсах ми подорожували?

Порівняйте, як виглядає регіональний бізнес-клас в інших авіакомпаніях або на інших маршрутах і літаках, в інших наших оглядах.

Ці топові огляди вже є на сайті:

Ці рейси з'являться у найближчі місяці:

  • Egyptair, Airbus A320neo, Каїр-Мюнхен
  • Lufthansa, Airbus A320neo, Мюнхен-Каїр
  • ITA Airways, Airbus A321neo, Каїр-Рим

Залишилися питання?

Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...

1 коментар

Увійдіть до Cestee

... світова туристична спільнота

Продовжуйте у Facebook

Ще не маєте свого облікового запису? Зареєструйтеся