Egyptair B737: огляд олдскульного бізнес-класу CAI-MUC
Частина моєї великої подорожі новим Першим класом Lufthansa Allegris до Японії включала кілька регіональних перельотів на літаках, які взагалі не мають Першого класу. Таким чином, ці пересадки були в бізнес-класі.
Купівля та вибір авіаквитків
За найнижчу ціну я купив квиток Першого класу з Каїра, де у мене був вибір між прямим рейсом Lufthansa до Франкфурта або рейсом Egyptair до Мюнхена, а потім внутрішнім рейсом Lufthansa з Мюнхена до Франкфурта.
Я, звичайно, обрав другий варіант, щоб спробувати регіональний бізнес-клас Egyptair, яким я ніколи раніше не літав.
Спочатку рейс з Каїра до Мюнхена мав бути на Airbus A320neo з новим бізнес-класом, але врешті-решт відбулася заміна типу літака, і я летів на Boeing 737-800 зі старим олдскульним салоном.
Як виглядає такий бізнес-клас і чи варто за нього взагалі доплачувати?
- Каїр CAI - Мюнхен MUC
- Час польоту 3 години 50 хвилин
- Місце: 11A
- Літак: Boeing 737-800, SU-GEE
Реєстрація в аеропорту
Я реєструюсь в аеропорту Каїра, який є головним вузловим аеропортом Egyptair.
Це означає, що у Egyptair є велика кількість стійок, відкритих протягом усього дня, і я можу зареєструватися більш ніж за 4 години до вильоту.
Є багато стійок, призначених для пасажирів бізнес-класу, тому я не чекаю 5 хвилин, щоб зареєструватися.
Мій кінцевий пункт призначення - Токіо, з пересадкою в Мюнхені за 2 години і у Франкфурті-на-Майні за 22 години. Мені пропонують зареєструвати валізу одразу до Токіо або тільки до Франкфурта.
Я обираю варіант і реєструюсь лише у Франкфурті, оскільки мені потрібно буде розпакувати свої зимові речі - у Франкфурті я планую відвідати місцеві відомі різдвяні ярмарки.
Авіакомпанія Egyptair та всі авіакомпанії Star Alliance мають спеціальну прискорену процедуру проходження паспортного контролю для пасажирів бізнес-класу та власників золотих карток. Однак, там більше людей, ніж у звичайній черзі, тому я не буду нею користуватися.
Зал очікування та посадка в Каїрі
Більшість рейсів Egyptair здійснюються з Терміналу 3, де авіакомпанія має власні зали очікування.
На жаль, мій поточний рейс до Мюнхена виконується з Терміналу 2, тому після проходження паспортного контролю я переходжу до меншого з терміналів, де Egyptair використовує лише контрактний зал очікування Plaza Premium Lounge.
Це невеликий і не дуже добре обладнаний зал очікування, який часто переповнений і дуже незручний. Фактично, він відділений від коридору лише ширмою, а не суцільною стіною.
Проте, шведський стіл досить великий, тому я снідаю і одразу йду до виходу на посадку - Термінал 2 дуже просторий, з великою кількістю місць для сидіння і, як не парадоксально, тихішою атмосферою, ніж у залі очікування.
Рейс був за розкладом, і посадка була дуже організована по групах. Пасажири бізнес-класу сідали в 2-й групі одразу після сімей з дітьми та людей на інвалідних візках.
Салон і крісла - старомодні, але зручні
Навіть на регіональних рейсах Egyptair, на відміну від більшості європейських авіакомпаній, має повноцінний салон бізнес-класу зі зручними кріслами в конфігурації 2-2.
Щоправда, бізнес-клас на літаку Boeing 737-800 старіший - приблизно 2005 року випуску - і це видно по зручностях.
Тим не менш, крісла широкі, дуже м'які, зручні, а місця для ніг достатньо навіть для високих людей.
Великим недоліком є вкрай незручний підголівник, який практично неможливо відрегулювати.
Також досить дивною є олдскульна підставка для ніг, якою я досі не знаю, як користуватися.
Абсолютно недоречним на сьогоднішній день є індивідуальний екран у сидінні, який, на мою думку, був застарілим ще на момент виробництва. На крихітному екрані з жалюгідною роздільною здатністю неможливо переглянути якісний фільм, і я б однозначно рекомендував заздалегідь завантажувати фільми чи телепередачі на власний телефон або ноутбук.
Загалом, можу сказати, що крісла зручні, нахил спинки достатній, і в порівнянні з майже будь-якою європейською авіакомпанією - це добротний продукт.
Закуски та обслуговування в польоті
Ще при посадці мене зустрічають з пакетом корисних речей, які знадобляться під час польоту.
Пасажири бізнес-класу отримують досить велику і зручну подушку, ковдру і невеликий amenity-kit.
Сіра сумка виглядає не дуже презентабельно, але вміст досить щедрий - всередині ви знайдете маску для очей, шкарпетки, гребінець, беруші, сухий крем для рук, бальзам для губ з оленячим жиром, зубну щітку, ручку і запаковану вологу серветку.
Перед вильотом мені дадуть вітальний напій - на вибір воду або сік - і запаковану холодну вологу серветку.
Пасажири бізнес-класу мають півлітрову пляшку негазованої води в кишені крісла.
Приблизно через 20 хвилин після зльоту пропонується перша послуга у вигляді безалкогольного напою і маленького печива.
Основне обслуговування починається приблизно через 1,5 години після зльоту. Пасажирам пропонують класичне друковане меню, з якого вони можуть вибрати 2 різні закуски і 4 різні другі страви.
Я обираю лосось як закуску і курку з кускусом як основну страву.
У літаку я харчувався краще, а курка з кускусом досить суха.
Але десерт з дубайським шоколадом дуже смачний.
Обідній стіл розташований у спинці сидіння, його легко встановити і прибрати самостійно.
Між сидіннями є універсальні розетки для зарядки електроніки.
Приємна деталь - наклейки з інформацією для екіпажу, чи хочете ви, щоб вас розбудили для прийому їжі, чи, навпаки, не хочете, щоб вас турбували під час польоту. Ви наклеюєте обрану вами наліпку на верхню частину свого сидіння.
Моя оцінка
Бізнес-клас на Boeing 737 Egyptair, безумовно, старий, і, наприклад, IFE - система розваг у польоті - відверто неадекватна, але в цілому крісла досить зручні і кращі, ніж у переважної більшості європейських авіакомпаній.
Я летів бізнес-класом Lufthansa на зворотному шляху з Мюнхена до Каїра, і комфорт незрівнянно кращий у Egyptair. Однозначно і беззаперечно.
Обслуговування в польоті досить середнє. Особливо я був розчарований їжею, з іншого боку, набір зручностей є вищим за середній для регіональних рейсів у порівнянні з іншими авіакомпаніями в регіоні.
В цілому, Egyptair пропонує застарілий, але досить добротний продукт, який перевершує переважно європейські авіакомпанії майже за всіма параметрами.
Які ще рейси ми випробували?
Порівняйте, як виглядає регіональний бізнес-клас в інших авіакомпаніях або на інших маршрутах і літаках в інших наших оглядах.
У нас на сайті вже є ці найкращі огляди:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...