Lufthansa CRJ900: огляд внутрішнього бізнес-класу (MUC-FRA)

Салон бізнес-класу, салон економ-класу на задньому плані

Частина моєї великої подорожі першим класом до Японії включала кілька регіональних перельотів на літаках, які взагалі не мають першого класу. Таким чином, ці пересадки були в бізнес-класі.

І один з моїх перельотів був коротким внутрішнім перельотом по Німеччині між Мюнхеном MUC і Франкфуртом FRA.

  • ⬅️ Попередній рейс: Бізнес-клас Boeing 737-800 CAI-MUC авіакомпанії Egyptair
  • ➡️ Наступний рейс: Lufthansa, старий літак першого класу Boeing 747-8 FRA-HND

Купівля авіаквитків та реєстрація на рейс

Самостійно я б точно не купив такий переліт бізнес-класом, тому в цьому огляді детально описую ідею польоту в Японію першим класом.

Реєстрацію на рейс я пройшов вже в каїрському аеропорту Каїр CAI, про що детально розповідаю в цьому огляді.

У Мюнхені я зробив лише приблизно 2-годинну пересадку без необхідності залишати транзитну зону.

Перевірте ціни на бізнес-клас на сайті lufthansa.com

Зал очікування Senator Lounge в Мюнхені та посадка на рейс

Під час пересадки у мене не було жодних планів на шопінг, тому я прямую прямо до залу очікування.

Хоча я стикуюсь лише між двома рейсами бізнес-класу, обидва включені у квиток першого класу, тож я можу вибрати, куди мені йти - в зал очікування першого класу чи в зал очікування сенатора.

Я хочу відвідати перший на зворотному шляху, тому йду в зал для сенаторів.

Чесно кажучи, я не помічаю великої різниці зі стандартним залом бізнес-класу Lufthansa. Основна відмінність - наявність бару з набагато ширшим вибором алкогольних напоїв, але оскільки я п'ю дуже мало алкоголю під час самостійних подорожей, ця зміна для мене зовсім не суттєва.

Я трохи попрацюю і вип'ю смачного Kaiserschmarrn.

Я пробираюся до літака приблизно за 15 хвилин до посадки. Ми летимо найменшим літаком у флоті Lufthansa - Bombardier CRJ-900, а це означає, що посадка відбувається не через посадковий місток, а пішки.

Літак припаркований прямо біля терміналу, тому нам не доведеться їхати автобусом.

Лінія Мюнхен-Франкфурт в основному використовується бізнес-мандрівниками, які літають дуже часто, тому я не очікую жодних хаотичних сцен під час посадки, і саме так і буде.

Речення "boarding completed" лунає приблизно через 3 хвилини після початку посадки.

Салон і крісла - без сюрпризів

Я вже знайомий з регіональним бізнес-класом Lufthansa, в тому числі з таким же довгим перельотом з Праги до Мюнхена.

Тому я підозрюю, що на такому маленькому літаку бізнес-клас не буде чимось таким, що виходить за рамки стандартів Lufthansa нижче середнього.

На жаль, я не помиляюся, ситуація дещо гірша, але це просто пов'язано з характеристиками дуже маленького літака.

На цьому рейсі бізнес-клас займає дві третини салону. Вже одне це речення говорить про те, що пасажири бізнес-класу можуть переміщатися між різними рядами на кожному рейсі, а це означає лише одне - крісла і відстань між ними абсолютно однакові для бізнес-класу та економ-класу.

Єдина відмінність для пасажирів бізнес-класу полягає в тому, що місце поруч з ними завжди залишається вільним.

Місця для ніг в CRJ Bombarider банально мало, і той факт, що у мене місце в 3-му ряду, теж не допомагає.

Харчування на внутрішньому рейсі - солодке без вибору

Переліт за тривалістю схожий на нещодавній маршрут з Праги до Мюнхена, тому я очікував на схожі закуски.

Вітальний напій все ще стандартний, з вибором шампанського, безалкогольних соків, фірмового коктейлю Avionic або води. Для цього рейсу я обираю лише воду.

На жаль, ситуація значно гірша.

Є тільки солодкий торт - ніякого вибору чогось солоного і, звичайно, не здорового. Лише один вид торта.

До того ж, десерт не дуже смачний, він дуже щільний, і я ледве можу з'їсти третину.

Після десерту я п'ю каву, але, чесно кажучи, я не пам'ятаю, щоб коли-небудь було гірше, і не тільки в літаку.

Щоб солодощів не було замало, перед посадкою нам дають маленьку цукерку з нуги.

Висновок - бізнес-клас без жодних ідей та зусиль

Я не очікував багато чого. А отримав ще менше.

Я так розумію, що такі рейси служать в основному для пересадки на далекомагістральні рейси, де бізнес-клас виглядає трохи інакше.

І все ж таки, я б уявив собі хоч якісь зусилля, щось, що приємно здивувало б мене як пасажира. Навіть на такому короткому рейсі.

Власне, насправді, здивувало. Але не приємно. Те, що в бізнес-класі мені навіть не запропонували вибір страв, навіть якщо це просто дрібниці, я вважаю дуже великим промахом з боку Lufthansa.

Я не можу оцінити сам салон літака Bombardier CRJ-900. Нічого не поробиш з характеристиками такого маленького літака, і загальний простір та відчуття на борту відповідають цьому.

Залишилися питання?

Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...

0 коментарі

Увійдіть до Cestee

... світова туристична спільнота

Продовжуйте у Facebook

Ще не маєте свого облікового запису? Зареєструйтеся