Lufthansa Allegris бізнес-класу A350 (MUC-EWR)

Сидіння "Приватність"

Новий бізнес-клас Allegris авіакомпанії Lufthansa обіцяв зробити революцію в комфорті на далекомагістральних рейсах. Я протестував його на маршруті Мюнхен-Ньюарк у жовтні 2025 року, і ось мої повні враження - від сидінь до якості їжі.

Нашим кінцевим пунктом призначення був Нью-Йорк, де ми згодом протестували культовий готель The Plaza - ви можете знайти наш повний огляд тут.

Дізнатися ціни на квитки бізнес-класу можна на сайті lufthansa.com

Химерний набір типів крісел - більшість з них платні

Бізнес-клас Allegris з самого початку був дещо суперечливим. Насправді, у звичайному салоні бізнес-класу є 5 різних типів крісел, більшість з яких за додаткову плату.

Це дуже незвично для бізнес-класу. Так, наприклад, у конкуруючої авіакомпанії Condor ви можете доплатити за більш просторе місце Prime Seat, яке я спробував на рейсі JNB-FRA в серпні 2025 року, але це все одно лише один додатковий тип сидіння.

У Lufthansa ви можете вибрати лише один тип сидіння безкоштовно під час купівлі або онлайн-реєстрації, а інші 4 типи є додатковими.

  • Classic Seat - Місця в проходах "A" та "H"
    • без додаткової плати
  • Privacy Seat - Стандартні місця біля вікна з більшою приватністю (прохід знаходиться далі, ніж у "Класичному" або "Наддовгому ліжку")
    • доплата від 140 євро до 170 євро
  • Extra Long Bed Seat - Місця в проході "D" та "G"
    • довжина складеного сидіння - 2,2 м, всі інші типи - 1,9 м
    • доплата від 140 євро до 170 євро
  • Extra Space Seat - Сидіння "E", одномісне сидіння посередині
    • значно збільшені відсіки для зберігання речей
    • доплата від 170 євро до 230 євро
  • Suite - 4 місця в 1-му ряду
    • окремі кабінки з перегородкою між сидінням та проходом, що замикається
    • ці місця більше нагадують перший клас в деяких інших авіакомпаніях
    • доплата від 500 eur до 600 eur

Купити квиток

Вирішив, що настав час почати спалювати милі за програмою для часто літаючих пасажирів Miles+Bonus грецької авіакомпанії Aegean Airlines. Квиток в один бік з Праги через Мюнхен до Нью-Йорка коштував 55 000 миль + приблизно 430 євро зборів.

Ми подорожували удвох, але я також хотів мати безпечне місце біля вікна.

Тому не було іншого вибору, окрім як доплатити 2 рази по 140 євро за Privacy Seat.

Щоб дізнатись актуальні ціни та наявність місць у бізнес-класі Allegris, будь ласка, відвідайте lufthansa.com.

Реєстрація в аеропорту

Ми проходимо онлайн-реєстрацію за 24 години до вильоту, але оскільки ми подорожуємо з зареєстрованим багажем, нам все одно доведеться відвідати стійку реєстрації в аеропорту.

Ми вилітаємо з Праги з короткою пересадкою з Праги до Мюнхена (дивіться в цьому огляді, як виглядає регіональний бізнес-клас авіакомпанії Lufthansa).

Стійка реєстрації в Празі працює цілий день для всіх вильотів, тож ми встигаємо здати валізу більш ніж за 3,5 години до вильоту.

Для пасажирів бізнес-класу є окремі стійки, і ми не чекаємо жодної хвилини в черзі.

У бізнес-класі діє обмеження по вазі - 30 кг, і багаж має пріоритетну бирку. Ви можете дізнатися, які обмеження на перевезення багажу в інших класах і які максимальні розміри ручної поклажі на нашій сторінці про багаж Lufthansa.

Ми отримуємо посадкові талони від Праги до Нью-Йорка, тому нам не потрібно ні про що турбуватися в Мюнхені.

Зал очікування та посадка

У нас було 1,5 години на пересадку в Мюнхені, але рейс з Праги затримали майже на 40 хвилин, тому ми не встигли в зал очікування.

Не біда, Мюнхен - мій дуже частий пункт пересадки, тому я впевнений, що незабаром на нашому сайті з'явиться огляд Lufthansa Lounge.

Тим не менш, ми скористалися залом Erste Premier перед нашим регіональним рейсом з Праги до Мюнхена.

Посадка дуже добре організована по групах. Вона надзвичайно ефективна, і всі пасажири були на борту за 15 хвилин до вильоту.

Детальну інформацію про послуги, транспорт між терміналами та поради щодо трансферу можна знайти в нашій статті: Аеропорт Мюнхена MUC - транспорт і трансфери.

Салон бізнес-класу - строгий, але елегантний

Ми летимо на Airbus A350-900, якому лише кілька місяців, і салон бізнес-класу на перший погляд виглядає новим і сучасним.

Кольори - це поєднання сірого, темно-синього та коричневого. Салон може виглядати дещо суворим і невигадливим, але мені він насправді подобається!

Сині та бежеві сидіння створюють елегантне враження і мають багато маленьких, але дуже практичних функцій.

Але це правда, що такі місця, як Classic, які є єдиними без доплати, насправді мають найменше приватного простору і найбільше піддаються впливу поглядів інших пасажирів, що проходять по проходу.

Зручне сидіння, сповнене практичних функцій

Сумніви зникли, і розчарування від необхідності платити за додаткову плату швидко зникло.

Сидіння просто чудове!

Не тільки саме по собі, але особливо завдяки незвично великій кількості місця для зберігання речей, що часто є проблемою навіть у бізнес-класах з кращим рейтингом.

Відсік крісла обладнаний безліччю невеликих, але практичних гаджетів, які зроблять подорож приємнішою:

  • тримач для окулярів
  • відсік для зберігання речей, що замикається
  • бездротова зарядка для телефону
  • додатковий планшет на додаток до великого монітора, якщо ви хочете, наприклад, дивитися фільми або телепередачі в ліжку або лежачи
  • універсальний зарядний пристрій та USB-роз'єм

Підігрів або охолодження сидіння

Абсолютно чудовою функцією сенсорного планшета є можливість підігріву або, навпаки, вентиляції та охолодження всього сидіння.

Час відгуку дуже швидкий, і сидіння починає нагріватися протягом декількох секунд.

Як це - спати на ліжку Allegris Business?

Але, звичайно, найважливіше відбувається між основним обслуговуванням і посадкою.

Незважаючи на те, що це був денний рейс, мені довелося випробувати ліжко в бізнес-класі.

Керування сидінням дуже просте, його можна розкласти одним натисканням ручної кнопки або через сенсорний екран планшета.

На перший погляд сидіння може здатися вузьким, але насправді воно дуже зручне, коли розкладається в ліжко!

Простір для ніг широкий, і ви можете комфортно спати на ліжку, навіть лежачи на боці.

Я спав чудово і оцінюю сидіння як таке, що за якістю схоже на Prime Seat на авіалініях Condor.

Amenity-kit та інші зручності

У комплекті з кріслом є надзвичайно зручна подушка та ковдра.

Не вистачає постільної білизни, але це, як правило, є стандартом лише на нічних рейсах.

Однак мене розчарувала відсутність капців, які, безумовно, практичні для денних рейсів.

Ви знайдете це обладнання у відсіку для речей:

  • Навушники з шумозаглушенням для IFE (але ви можете використовувати власні навушники, які підключаються до монітора через Bluetooth)
  • негазована вода 0,5 л
  • Amenity-kitщо включає в себе
    • зубна щітка + маленька зубна паста
    • волога серветка
    • беруші
    • маска для очей
    • шкарпетки
    • Косметика L'Occitane - бальзам для губ з оленячим жиром, крем для рук, зволожуючий крем для обличчя, спрей для тіла

У туалетах бізнес-класу ви можете взяти з собою ополіскувач для порожнини рота, зволожуючий спрей або вологі серветки.

Харчування в польоті

Сидіння чудове, ліжко чудове, але як щодо обслуговування та якості їжі?

Харчування однакове для всіх пасажирів - пасажири на найдешевших місцях Classic і найдорожчих місцях класу "Люкс" отримують однаковий сервіс.

Перед зльотом я вивчаю роздруковане меню, яке є на кожному кріслі.

Склад меню дуже особливий. На вибір практично тільки м'ясо або морепродукти, а єдина вегетаріанська страва знову ж таки містить гриби.

На щастя, ви можете вивчити меню перед польотом на сайті lufthansa.com/menus-in-business-class.

Окрім спеціальних страв, ви можете безкоштовно попередньо замовити ще 9 страв, які не входять до стандартного меню на борту літака. Втім, навіть онлайн-вибір був складений дуже дивно - з м'яса тільки свинина або яловичина, жодного варіанту з куркою або індичкою.

А з вегетаріанських страв, які не містять грибів, знову ж таки був лише один - індійський варіант.

Вітальний напій і горішки

Перша послуга перед стартом у вигляді вітального напою. Ви можете обрати ігристе вино, сік, воду або фірмовий коктейль "Авіатор".

Я обираю коктейль "Авіатор". Солодкий, але смачний!

Перед основною стравою отримуємо горішки та воду.

Основне обслуговування

Основну страву приносять приблизно через годину після зльоту. Перед їжею ми отримуємо традиційну гарячу вологу серветку, яку роздають ще раз перед посадкою.

Спочатку подають закуску. Я обираю в'ялену яловичину з селерою на грилі, буряком і виноградним вином. Як на мене, абсолютно чудове поєднання, і подача також дуже вдала.

За кілька хвилин приносять основну страву. На вибір пропонується 3 різні страви. Я обрав різотто з креветками.

Насправді, презентація страви досить невдала, але смак? Абсолютно неперевершений, а ячмінне різотто, зокрема, одне з найкращих, які я коли-небудь куштував!

Я також замовляю шампанське до моєї трапези. Також є вибір інших вин або коктейлів.

Десерт у вигляді медового торта з золотистим молоком - чудове солодке завершення!

Команда дуже ефективна та уважна і збирає врожай практично одразу після того, як я доїла.

Приблизно через 20 хвилин після того, як основна послуга зібрана, екіпаж все ще роздає маленькі шоколадні трюфелі.

Вечеря

Ми приземляємося в Нью-Йорку близько 18:30 за місцевим часом, тому передпосадковий сервіс можна назвати вечерею.

Вибір відбувається приблизно за півтори години до приземлення.

Я вибрав лосось і сочевицю, а на десерт - йогурт з мюслі і фруктами. Знову ж таки, величезне задоволення!

Після їжі ми отримуємо ще морозива, а також сувенірну коробку традиційного шоколаду Lindt.

Обслуговування в польоті та екіпаж

Мені нема на що поскаржитися на екіпаж. Обслуговування завжди було дуже швидким, екіпаж намагався запропонувати інші варіанти вечері для пасажирів, які не їдять рибу або гриби...

Комусь може бути некомфортно через типову німецьку відстороненість, але обслуговування абсолютно професійне і бездоганне!

Розважальна система

Монітор з роздільною здатністю 4K просто чудовий. Управління здійснюється або через сенсорний екран безпосередньо на моніторі, або через планшет на сидінні, так що ви можете керувати IFE з відкинутим сидінням або з ліжка.

Стандартні сидіння мають 24-дюймовий монітор, а сидіння бізнес-люкс - 27-дюймовий екран.

Вибір фільмів і телепередач великий, і я особливо ціную дуже широке розмаїття європейського кінематографа.

Wi-fi

Безкоштовний інтернет не доступний для пасажирів бізнес-класу. Він безкоштовний лише для пасажирів Messaging. За інші пакети вам доведеться доплатити, як і пасажирам економ-класу.

Wi-fi працює під час польоту на рівні польоту, тобто не під час зльоту та посадки.

Швидкість інтернету значно варіюється в залежності від того, де знаходиться літак в даний момент. Я використовував інтернет для спілкування в чаті. Я також намагався працювати, але це було практично неможливо через паршиву швидкість.

Висновок: Бізнес-клас Lufthansa Allegris - крок вперед, але з суперечками

Так, що стосується вибору місця, дійсно дивно, що ви можете безкоштовно обрати лише один з 5 різних типів крісел.

Це просто дивно і дратує, особливо якщо ви подорожуєте вдвох, де загальна ціна квитка може зрости більш ніж на 400 євро.

Хоча сам досвід польоту був дуже хорошим! Існують кращі бізнес-класи, це точно. Але я оцінюю новий бізнес-клас Allegris вище середнього, принаймні в Європі!

Плюси

  • Елегантний дизайн салону
  • Багато практичних функцій на сидінні
  • Зручне ліжко
  • Сучасне розташування крісел 1-2-1, що забезпечує багато приватності
  • Відмінна розважальна система, порівнянна з IFE
  • Якість харчування
  • Професійний екіпаж

Мінуси

  • Склад меню - відсутність страв з курки і велика представленість страв з морепродуктів
  • Дивна кількість типів сидінь, більшість за додаткову плату
  • Відсутність тапочок
  • Часто високі ціни на перельоти

Як виглядає євробізнес-клас на регіональних маршрутах? Незабаром я напишу відгук про переліт Мюнхен-Каїр на Airbus A321.

Подібні стикувальні рейси регулярно проходять через головні аеропорти Lufthansa - Мюнхен (MUC ) та Франкфурт (FRA ), детальні путівники по аеропортах можна знайти тут.

Ціни на квитки бізнес-класу можна знайти на сайті lufthansa.com

Бізнес-клас Allegris - це крок у правильному напрямку, хоча і не без недоліків. Найбільшим розчаруванням є система доплат за більшість місць, але в іншому новий салон є одним з найбільш візуально та функціонально приємних в Європі.

Ознайомтеся з іншими нашими відгуками про бізнес або перший клас.

Залишилися питання?

Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...

0 коментарі

Увійдіть до Cestee

... світова туристична спільнота

Продовжуйте у Facebook

Ще не маєте свого облікового запису? Зареєструйтеся